Preduzeće "Infrastrukture železnice Srbije" tvrdi da nije tačno da će vozovi na relaciji Beograd - Novi Sad brzinom od 200 kilometara na sat saobraćati samo na jednoj manjoj deonici.
ni na jednom delu nece ici svih 200!
sve ostalo su gluposti
a namerno se stalno prica kako ce ici 200, pa 2000 i nigde se u javnim obracanjima ne iznose stvarni podaci
te kompozicije su projektovane za 200 na sat, ali nece ici toliko. najbrze ce ici 160. a prosecna brzina ce biti 120 - sto je za Srbiju super, tako da ne vidim sto moraju da lazu. navika valjda
Ja bih prvo sačekao da se sve završi, pa bih se vozio tim vozom i onda ili hvalio ili kudio. Ako su krali i lagali u zatvor, ako su govorili istinu svaka čast. Realno, niko od nas ko ostavlja komentar ovde nije stručnjak za železnicu, svi smo samo skeptici...
Bezuba ekipa koja samo trpa u dzepove uspece da napravi prugu na kojoj ce se ici brze makar 100 km od onoga sto su napravili astronautsko obrazovani gradjani kojima viri praziluk iz dupeta.
"Železnice Srbije: Vozovi će 200 km/h ići na 54 odsto pruge Novi Sad - Beograd"...
""U okviru projekta izgradnje pruge za velike brzine, na dvokolosečnoj pruzi za velike brzine između Beograd Centra i Novog Sada, između kojih je udaljenost oko 75 kilometara, biće modernizovano i izgrađeno ukupno 150 kilometara koloseka. Od toga, vozovi će maksimalnom brzinom do 200 kilometara na sat moći da saobraćaju na ukupno 81,8 kilometara levog i desnog koloseka, što ukupno iznosi 54,5 odsto ukupne dužine koloseka između Beograda i Novog Sada. Maksimalnu brzinu od 200 kilometara na sat vozovi će moći da dostignu na oba koloseka između Batajnice i Karlovačkih Vinograda."...
DA OVA DEONICA IMA 4 KOLOSEKA,bilo bi 109odsto!
Znači pruga se u dobrom delu gradi za maksimalnu brzinu od 200 km na čas ali je veliko pitanje da li će na celom tom delu vozovi ići 200 km na čas. Dobro je bar su priznali da cela pruga uopšte nije projektovana za 200 km na čas već samo oko polovine. Ali ajde ti to objasni mom komšiji koji je ubeđen da će voz od samog starta čim krene do kraja pruge ići 200 km na čas. Značio ono da će beograđani do Novog Sada putovati 20 minuta je još jedna predizborna laž.
850 miliona ruskih j kineskih kredita za prugu od nigde do nigde na kojoj ce da saobracaju cak 3 voza koji mogu da razviju 200 na sat. Za iste pare ste mogli postojecu prugu da dodate kolosek , renovirate da se digne brzina na 80-120km/h i da se to uradi od subotice do Bugarske granice za tih 850 mil . Teretni saobracaj ce svakako ici 80-120 na sat posto brze ne sme, a on je 90% prihoda i saobracaja, a ovo sa putnickim koji kao ide negde je pranje para i lopovluk po obicaju
Na kraju dok voz uspori pa zatim ubrza, rezultat ce se svesti upravo na tih 4,5km u punoj brzini...
i dalje ostaje pitanje ko ce uopšte putovati ovim vozom, kada nas on u Bg dovodi do stanice koja je daleko od svega...
Sve ovo nema smisla dok su nam zarade ispod 500 Eur...
Jedva cekam da proradi zeleznica, samo da se uspostavi vise saobracaj. Ali verujem da ce 200km/h biti uglavnom na potezu posle Fruske gore od Beske do NBG, eventualno od Petrovaradina do Sremskih Karlovca.
Ovi komedijaš stvarno misle da se mi kopčamo la leđima. Nema nikakve šanse - znači ni u ludilu - da će voz moći da razvije makar i 160 km/h bilo gde između Novog Sada i Čortanovaca, i potpuno je nemoguće da će ovaj voz saobraćati od Novog Sada i Beograda kraće od 40 minuta.
Radim na železnivi i tvrdim da nigde vozovi neće ići većom brxinom od 120km/h.Popnitr se na lokomotivu i bifite kolika mu je max brzina.Na pedesetak lokomotiva su brzinomeri do 180km/h ali jr strelica na 120km/h.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnice Srbije: Vozovi će 200 km/h ići na 54 odsto pruge Novi Sad - Beograd
Autor: Danas
Novi Sad
•24.06.2021.
•08:47 > 08:51
Komentari 21
ex chapman
sve ostalo su gluposti
a namerno se stalno prica kako ce ici 200, pa 2000 i nigde se u javnim obracanjima ne iznose stvarni podaci
te kompozicije su projektovane za 200 na sat, ali nece ici toliko. najbrze ce ici 160. a prosecna brzina ce biti 120 - sto je za Srbiju super, tako da ne vidim sto moraju da lazu. navika valjda
zoki
Nikakvih rampi na toj pruzi nece biti
Max
Realista
Пера
Bojan
Ma hoće naravno, kao što je bazen znala da opravi.
××
LIMAN2
""U okviru projekta izgradnje pruge za velike brzine, na dvokolosečnoj pruzi za velike brzine između Beograd Centra i Novog Sada, između kojih je udaljenost oko 75 kilometara, biće modernizovano i izgrađeno ukupno 150 kilometara koloseka. Od toga, vozovi će maksimalnom brzinom do 200 kilometara na sat moći da saobraćaju na ukupno 81,8 kilometara levog i desnog koloseka, što ukupno iznosi 54,5 odsto ukupne dužine koloseka između Beograda i Novog Sada. Maksimalnu brzinu od 200 kilometara na sat vozovi će moći da dostignu na oba koloseka između Batajnice i Karlovačkih Vinograda."...
DA OVA DEONICA IMA 4 KOLOSEKA,bilo bi 109odsto!
AV
Đura
RVosha
nik
g pen
Nsnn
Coolg
i dalje ostaje pitanje ko ce uopšte putovati ovim vozom, kada nas on u Bg dovodi do stanice koja je daleko od svega...
Sve ovo nema smisla dok su nam zarade ispod 500 Eur...
Alex
Da mi je znati kako i na koji nacin ste to izracunali.
youj
DD
Sale NS
Bojan
Dragan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H